Ta aplikacja na telefon autorstwa spółki Weekly, której jesteśmy partnerem i wyłącznym dystrybutorem, to w większości wypadków jedyna alternatywa dla przepełnionej skrzynki e-mailowej. Sprawdza się w rozproszonych zespołach sprzedażowych, sieciach kooperantów, w budowaniu relacji.

Co oferuje aplikacja?

nasze treści umieszczamy w telefonie, czyli najbardziej osobistym urządzeniu, z jakiego współcześnie wszyscy korzystamy komunikujemy się w odpowiednich porach dniach, w krótkich cyklach, zgodnych z oczekiwaniami odbiorców treści, w pożądanym kontekście dzięki panelowi zarządzania administrator otrzymuje dane w czasie rzeczywistym, ma możliwość raportowania aktywności grup i poszczególnych użytkowników, dostaje informacje zwrotne o tym jak czytane są np. aktualności, jakie postępy robią uczestnicy szkolenia, jakie są wyniki quizów i ankiet, itp.

Jakie korzyści generuje?

  • dzięki raportom aktywności użytkowników i konsumpcji treści działamy świadomie, odpowiednio kształtując przekaz
  • własny, „czysty” kanał komunikacji z natychmiastowym feedback’iem
  • własne ekskluzywne treści przekładające się na wzrost znajomości marki i lojalności
  • i inne, wypływające z kontekstu użycia aplikacji