Logotyp
Logotyp
  • Oferta
    • Strategia komunikacji
    • Komunikacja marketingowa
    • Narzędzia
  • Portfolio
    • Case studies
  • O nas
    • Zespół
    • Dołącz do nas
  • Klienci
    • Referencje
  • Blog
    • Blog
    • Vlog
  • Kontakt

Fundacja Rak’n’Roll

Obszary działań:

event / media relations / social media / influencer marketing

O kliencie:

Fundacja Rak’n’Roll zmienia schematy myślenia o chorobie nowotworowej i działa na rzecz poprawy jakości życia chorych na raka. Fundacja powstała w 2009 roku z inicjatywy Magdy Prokopowicz, która po swoich doświadczeniach z chorobą onkologiczną chciała pomóc innym chorym w podobnej sytuacji.

Rolling2Zwrotnik to nazwa sztafety rowerowej, organizowanej przez Fundację, która wyruszyła we wrześniu 2019 roku z Warszawy na Zwrotnik Raka w Saharze Zachodniej.

Zadanie:

Wykreowanie aktywnej i rosnącej społeczności osób biorących udział w wyprawie, mówiących o niej i wspierającej projekt Rolling2Zwrotnik w social mediach (bez dodatkowych nakładów reklamowych).

Promowanie wyprawy w zgodzie ze strategią i filozofią Fundacji Rak’n’Roll, która nie tylko pomaga swoim podopiecznym przejść przez raka, ale pokazuje też im, że można żyć dobrze, godnie i szczęśliwie pomimo choroby.

Rozwiązanie:

Ukonstytuowanie biura prasowego wyprawy Rolling2wrotnik: aktywna współpraca z patronami medialnymi o zasięgu ogólnopolskim, jak i regionalnym (life-style, podróże, zdrowie); promowanie wyprawy poprzez przedstawianie jej uczestników (human stories).

Stworzenie i rozwój, we współpracy z fundacją, kanałów social media, w tym grupy na Facebooku: Rolling2Zwrotnik. 

Współpraca z influencerami i bloggerami, wyszukiwanie odpowiednich ambasadorów wspierających projekt.

Wsparcie w organizacji i prowadzeniu eventów związanych ze startem i zakończeniem wyprawy oraz obsługę medialną powyższych wydarzeń.

Efekty:

Patronat nad wyprawą objęły następujące redakcje: Glamour, National Geographic Traveller, Wysokie Obcasy, Wysokie Obcasy Extra, Nasze Miasto oraz Onet.pl i zwrotnikraka.pl.

W czasie trwania projektu (przez pół roku) ukazało się ponad 1000 publikacji w internecie i prasie, których łączne dotarcie wyniosło 8 mln odbiorców. 

Agencja zaaranżowała wywiady z uczestnikami i organizatorami sztafety m.in. w Radio TOK FM, Radio Kolor, Polskie Radio, Radio Złote Przeboje i TVP 1, „Pytanie na śniadanie”.

Do grupy na Facebooku dołączyło ponad 1200 osób.

Kiedy:

2019/2020


Pozostałe case studies

Ipsen

case study

Ipsen

case study

Bank BPS

case study

Inter Fleet

case study

CYBEX

case study

Euroloan

case study

Nest Bank

case study

Marynarska Business Park

case study

Stena Line

case study

Human Signs

jest członkiem Związku Firm PR oraz International Communications Consultancy Organisation, agencją nagrodzoną w konkursie Złote Spinacze. Human Signs jest znakiem towarowym należącym do spółek Konkret PR i Futurama.

Human Signs
MENU

Oferta
Portfolio
O nas
Klienci
Blog
Kontakt

BIURO

Human Signs
Solutions Rent Coworking
Plac Trzech Krzyży 10/14
00-499 Warszawa

biuro[at]humansigns.pl

WE ARE HIRING

praca[at]humansigns.pl


© 2022 Human Signs. Wszystkie prawa zastrzeżone. web hosting GT Media World, LLC

Privacy Policy

Privacy Preference Center

Privacy Preferences