Logotyp
Logotyp
  • Oferta
    • Strategia komunikacji
    • Komunikacja marketingowa
    • Narzędzia
  • Portfolio
    • Case studies
  • O nas
    • Zespół
    • Dołącz do nas
  • Klienci
    • Referencje
  • Blog
    • Blog
    • Vlog
  • Kontakt

Nest Bank

Obszary działań:

strategia komunikacji / media relations / komunikacja wewnętrzna

O kliencie:

W 2016 roku fundusz AnaCap zdecydował się na integrację należących do niego marek Bank SMART oraz BIZ Bank i wykreowaniu nowej marki, która łączyłaby dwie dotychczasowe. W ten sposób na polskim rynku pojawił się Nest Bank.

Zadanie:

Skuteczne zakomunikowanie zmian wizerunkowych wraz z atrybutami nowej marki wszystkim interesariuszom – od klientów indywidualnych po regulatora rynku.

Rozwiązanie:

Taktyczne podsycanie spekulacji o rebrandingu w mediach („nie potwierdzam, nie zaprzeczam”).

Wywiad prezesa banku dla popularnego dziennik gospodarczego przed rebrandingiem, w trakcie którego sugerował możliwe zmiany, ale ich nie przesądził.

Oficjalna, aczkolwiek nietypowa konferencja prasowa o rebrandingu banku (event w nietuzinkowej przestrzeni, na 19 piętrze domu wielorodzinnego; nawiązaliśmy w ten sposób do narracji stojącej za nową marką – opowieści o rodzinnym banku, którego logo symbolizuje gniazdo); PS) aktualnie bank jest po kolejnym rebrandingu, na skutek którego raz jeszcze zmieniły się jego atrybuty wizerunkowe.

Efekty:

Strategia „spekulacji” pozwoliła na dłuższą obecność treści dotyczących banku w mediach – również lokalnych (co było ważne ze względu na franczyzowy model sieci sprzedaży).

Przez pierwszą dobę po konferencji prasowej monitoring mediów odnotował ponad 200 informacji dotyczących marki Nest Bank. W większości poruszone zostały najważniejsze atrybuty nowej marki.

Kiedy:

2016


Pozostałe case studies

Ipsen

case study

Ipsen

case study

Bank BPS

case study

Inter Fleet

case study

CYBEX

case study

Euroloan

case study

Fundacja Rak’n’Roll

case study

Marynarska Business Park

case study

Stena Line

case study

Human Signs

jest członkiem Związku Firm PR oraz International Communications Consultancy Organisation, agencją nagrodzoną w konkursie Złote Spinacze. Human Signs jest znakiem towarowym należącym do spółek Konkret PR i Futurama.

Human Signs
MENU

Oferta
Portfolio
O nas
Klienci
Blog
Kontakt

BIURO

Human Signs
Solutions Rent Coworking
Plac Trzech Krzyży 10/14
00-499 Warszawa

biuro[at]humansigns.pl

WE ARE HIRING

praca[at]humansigns.pl


© 2022 Human Signs. Wszystkie prawa zastrzeżone. web hosting GT Media World, LLC

Privacy Policy

Privacy Preference Center

Privacy Preferences