WENDRE

Zadanie:

Poprowadzenie spójnej komunikacji marki Wendre na Facebooku i Instagramie, w celu zwiększenia świadomości marki i jej produktów. Ponadto istotne było wykreowanie kanału, który umożliwia bezpośrednią komunikację z klientem.

Rozwiązanie:

Stworzyliśmy fanpage Wendre – Smart about sleeping, który odzwierciedla charakter i styl marki Wendre. Projektowanie graficzne profilu, włączając kolory, fonty, przekazy wizualne oraz typy treści utrzymuje spójność z identyfikacją marki, jednocześnie buduje nić porozumienia z klientem.

Efekty:

Działanie na profilach na Facebooku i Instagramie pozwoliło nam dotrzeć do szerokiej publiczności i zwiększyć świadomość marki Wendre wśród potencjalnych klientów. Profil na Instagramie @wendrepl obserwuje ponad półtora tysiąca osób, natomiast na fanpag`u Wendre – Smart about sleeping na Facebooku marka zdobyła w tym okresie 3 tys. polubień i ponad trzy tysiące obserwujących profil. Dodatkowo marka ma możliwość interakcji z użytkownikami za pomocą komentarzy, polubień, udostępnień i wiadomości prywatnych.

Obszary działań:

Produkcja materiałów video/ copywriting/ strategia komunikacji/social media

Kiedy:

24h/7dni w tygodniu

O kliencie:

Wendre to jeden z największych producentów wyrobów pościelowych w Europie. W ofercie posiada m.in. kołdry i poduszki, topmaterace a także pościel hotelową. Kołdry i poduszki sygnowane marką Wendre powstają przy użyciu technologii zapewniających wysoką jakość.


Kontakt

Jak możemy Ci pomóc?