Euroloan

KLIENT

Mash Group to międzynarodowy fintech, wywodzący się z Finlandii, działający również w Szwecji, Polsce, Hiszpanii i Luksemburgu. W Polsce działa od 2013 roku pod marką Euroloan. Firma oferuje głównie pożyczki w formie limitu odnawialnego, zarówno on-line, jak i w sieci pośredników.

CEL / WYZWANIE

  • ocieplenie wizerunku firmy pożyczkowej,
  • promocja marki wśród osób zaradnych, kreatywnych, z talentami
  • stworzenie nowego konkursu praktycznie bez nakładów na tradycyjną reklamę

ROZWIĄZANIE

Konkurs Majsterkowanie z Euroloan, wpisujący się w coraz bardziej popularny ruch DIY (ang. do it yourself), idący w parze z up-cyclingiem, ekologią i zero waste. Na potrzeby konkursu została przygotowana strona internetowa www.majsterkowaniezeuroloan.pl, na której uczestnicy mogli wgrywać zdjęcia wykonanych samodzielnie przedmiotów z zakresu wyposażenia wnętrz i ogrodu, dekoracji, umeblowania, rękodzieła artystycznego, drobnych wynalazków o charakterze mechanicznym. Na stronie odbywało się również głosowanie Internautów na najciekawszą pracę.

  • Do promocji konkursu oraz udziału w jury zaproszeni zostali influencerzy zaangażowani w ruch DIY:
    Katarzyna Ogórek, autorka największego i najpopularniejszego bloga DIY w Polsce www.twojediy.pl;
  • Dariusz Wardziak, znany jako Darek Stolarz, prowadzący lub współprowadzący takie programy jak m.in. „Darek Solo”, „Dorota was urządzi” czy „Polowanie na mieszkanie”;
  • Łukasz Więcek, autor największego polskiego portalu dla majsterkowiczów www.majsterkowo.pl.

EFEKTY

447 prac zgłoszonych w konkursie.
Ponad 60 tysięcy wejść na stronę konkursową.
38 tysięcy głosów internautów oddanych łącznie na wszystkie zgłoszone prace.

Wejścia na stronę konkursową www.majsterkowaniezeuroloan.pl pochodziły głównie z Facebooka oraz z bezpośrednich wpisów z wyszukiwarki. Reklamy stanowiły zaledwie 6% ruchu na stronie.