StenaLine

KLIENT

Stena Line jest powstałym w 1962 roku szwedzkim koncernem promowym, z siedzibą w Göteborgu. Operuje na 19 trasach łączących 9 krajów, eksploatuje około 36 promów, zatrudnia ponad 5000 pracowników.

W Polsce Stena Line jest obecna od ponad dwóch dekad. Promy z charakterystycznym czerwonym kominem łączą Gdynię z Karlskroną w południowej Szwecji. Co roku tę trasę przemierza ponad pół miliona pasażerów, korzystając z jednego z dwóch bliźniaczych statków o szerokiej ofercie atrakcji dla pasażerów: Stena Vision i Stena Spirit.

Pozostałe statki na linii: Stena Baltica oraz Stena Nordica (od października 2018) również zabierają pasażerów i samochody osobowe, lecz są przeznaczone głównie do przewozu ładunków.

CEL / WYZWANIE

  • wzmocnienie wizerunku firmy, jako lidera w branży przewozów promowych
  • promocja marki wśród zdywersyfikowanej grupy docelowej
  • rozszerzenie współpracy o kolejne grupy blogerów i influenserów
  • wsparcie w sytuacjach zarządzania zmianą/sytuacjach kryzysowych

ROZWIĄZANIE

Od 11 lat Agencja prowadzi dla Stena Line działania z zakresu media relations, wspiera firmę w organizacji wydarzeń specjalnych, realizuje study toury tematyczne dla dziennikarzy, blogerów, influenserów. Naszym zadaniem jest również promocja Szwecji, jako ciekawej, często nieodkrytej, destynacji turystycznej. Wspieramy także Klienta w sytuacjach kryzysowych opracowując oświadczenia, przygotowując Q&A, będąc zewnętrznym biurem prasowym.

EFEKTY

Pracujemy dla Stena Line od ponad 11 lat, w 2019 roku uzyskaliśmy blisko 1500 publikacji prasowych, ponad 90 proc. z nich to materiały o neutralnym i pozytywnym wydźwięku.

Współpracujemy z wybranymi influenserami dostraczając, dzięki ich aktywnościom w social mediach, niepowtarzalnego kontekstu tematycznego.