Dachser dołącza do drużyny Human Signs

Dachser Polska, międzynarodowy operator logistyczny, klientem Human Signs. Agencja została wybrana na drodze konkursu i obsłuży w Polsce niemieckie przedsiębiorstwo w zakresie media relations, komunikacji wewnętrznej, a także wesprze firmę w prowadzeniu profilu LinkedIn.

Human Signs to nowa marka na rynku PR. Stworzyły ją agencje Futurama Communications Intelligence i Konkret PR.

Agencja Human Signs z kolejnym klientem – międzynarodowym operatorem logistycznym, firmą Dachser. Wybór był wynikiem konkursu, w ramach którego oprócz strategii, agencja dokonała również analizy konkurencji, czy podjęła się tłumaczenia tekstów. Agencja działać będzie w obszarze media relations, komunikacji wewnętrznej, a także wesprze prowadzenie profilu LinkedIn klienta. Obsługę firmy Dachser poprowadzi zespół Eweliny Ciuchty, czyli Corporate Reputation Department.

Dachser to rodzinna firma z siedzibą w Niemczech, która w tym roku obchodzi jubileusz 90-lecia. Działa w aż 393 lokalizacjach i zatrudnia na całym świecie ponad 30 000 pracowników, w tym 600 w Polsce. Polski oddział Dachser SE jest częścią  globalnej sieci transportowej, a także zajmuje się magazynowaniem oraz spersonalizowanymi usługami w dwóch obszarach biznesowych: Dachser Road Logistics oraz Dachser Air & Sea. Poza tym firma oferuje rozwiązania branżowe z zakresu logistyki, w tym między innymi globalną obsługę klientów DIY, chem-logistics czy automotive.

Podczas procesu wybierania, zaprocentowało doświadczenie agencji we współpracy z branżą logistyczną. – Od 11 lat naszym klientem jest lider branży nieruchomości przemysłowych i magazynowych, czyli Panattoni. Z każdym rokiem kooperacji, rośnie nasza wiedza o logistyce, jesteśmy na bieżąco z trendami i rozwiązaniami. Zrozumienie tej branży znacznie pomogło nam w spełnieniu oczekiwań firmy Dachser – powiedziała Ewelina Ciuchta, director of Corporate Reputation Departament w Human Signs.