Human Signs: nowa marka na rynku PR 

Na stworzenie nowej marki Human Signs zdecydowały się dwie doświadczone agencje – Konkret PR i Futurama.

Nasza eksperckość rozumiana jako znajomość poszczególnych branż, w których działaliśmy i nadal działamy, pozostanie naszym atutem – mówi Ewa Król-Sawicka, partner zarządzający w Konkret PR. – Działając razem będziemy mogli rozszerzyć portfolio klientów o branże, w których dotąd agencje nie miały tak bogatych doświadczeń. Nasze mocne strony to również interdyscyplinarne i doświadczone zespoły, które będą stanowić dla klientów silne wsparcie.

Dotychczas Konkret PR swoje usługi rozwijał pracując dla klientów obecnych na rynku nieruchomościowym, farmaceutycznym i lifestylowym, natomiast Futurama finansowym, fin-tech’owym i retail.  Połączenie kompetencji pozwoli agencjom funkcjonować w szerszym spektrum branż. Wspólnie będą mogły zagwarantować klientom szerszy zakres usług z obszaru komunikacji marketingowej. Agencje działając pod marką Human Signs chcą w większym stopniu eksploatować PR w social mediach, czy prowadzić działania komunikacyjne za pomocą aplikacji na smartfony. W strukturach agencji są osoby odpowiedzialne za analizy SEO i za budowanie serwisów internetowych, a także za produkcję treści audio oraz wideo.

Musimy – przez zmiany technologiczne i kulturowe – jeszcze lepiej niż do tej pory wykorzystywać potencjał social mediów, content marketingu czy SEO – podkreśla Waldemar Leszczyński, partner zarządzający w Futuramie. – A jednocześnie nie możemy zapominać, po co to robimy. Celem jest komunikacja z drugim człowiekiem, a nie wyłącznie zadowolenie algorytmu Google’a.

* * *

Human Signs jest znakiem towarowym należącym do spółek Konkret PR i Futurama CI.