Human Signs poszerza zespół

Do zespołu Human Signs na przestrzeni ostatniego kwartału dołączyły osoby, które mają wzmocnić kompetencje agencji w obszarze social mediów i content marketingu.

“Konsekwentnie rozwijamy markę Human Signs, jako skuteczną i empatyczną w obszarze komunikacji marketingowej. Rekrutujemy osoby, które pomogą nam rozwijać kompetencje m.in. w zakresie social mediów, content marketingu i wideo” – mówi Ewa Król-Sawicka, managing parnter w Human Signs.

Współpracę z Human Signs rozpoczął Tomasz Kopeć, doświadczony operator filmowy i montażysta. Realizuje dla klientów agencji materiały wideo na potrzeby mediów społecznościowych (YouTube, Facebook, Instagram), a także klipy promocyjne i edukacyjne.

Z końcem ub. roku do Human Signs dołączyła Aleksandra Grabarska, obejmując stanowisko junior consultant w dziale finance & fintech. Aleksandra jest absolwentką SGGW Wydziału Ekonomicznego, laureatką konkursu DIMAQ UNI na najlepszą pracę dyplomową z marketingu internetowego w kategorii praca licencjacka, organizowanego przez IAB Polska.

W styczniu 2021 r. z Human Signs związała się również Maria Sudnik. Jako junior consultant wspiera działy healthcare & education oraz FMCG & trade. Maria jest absolwentką UW specjalności PR i marketing medialny. Studia magisterskie kończy na kierunku Zarządzanie reklamą i mediami. Ma za sobą pracę w moskiewskiej agencji Olgi Karaulov oraz krakowskiej spółce Mirey Robotics.

Zespół Human Signs liczy aktualnie 13 osób.