Komunikacja marketingowa

Relacje z mediami

  • budujemy relacje z blogerami i dziennikarzami
  • budujemy organiczne zasięgi dla komunikatów prasowych
  • współpracujemy z mediami także na zasadach komercyjnych

Media, zarówno te tradycyjne (prasa, radio, telewizja) wraz ze swoimi platformami internetowymi, jak i media stricte społecznościowe, są atrakcyjnym sposobem na budowanie zasięgów dla swoich produktów i usług. Przede wszystkim jednak budują wizerunek marki i jej przedstawicieli, zwiększając do niej zaufanie.

Budowanie relacji z mediami, czyli media relations to istotna kompetencja dla agencji PR. Świetnie, kiedy taka współpraca ma charakter wyłącznie merytoryczny i jest wynikiem dysponowania przez agencję obiektywnie atrakcyjnymi treściami (np. unikalne badania rynkowe). Nie umniejsza też zaletom media relations współpraca na zasadach komercyjnych.

Ważne, aby agencja miała innowacyjne podejście do tworzenia atrakcyjnych treści i wiedziała, jak poprawnie używać gatunków dziennikarskich. My mamy i wiemy.


Social media

  • uruchamiamy blogi
  • prowadzimy serwisy społecznościowe
  • wspieramy social selling

Internet i urządzenia mobilne dają możliwość tworzenia i udostępniania treści, z czego korzystają social media. Są one formą komunikacji dwustronnej, w odróżnieniu od dotychczasowych mediów – TV, prasy czy radia. Użytkownik treści może z łatwością i szybko skomentować nasz przekaz. Między innymi może właśnie dlatego social media są dobrą formą działań marketingowych i PR-owych wykorzystywanych w komunikacji firm i marek.

Pomagamy w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji z klientem poprzez blogi, microblogi (Instagram), sieci biznesowe (LinkedIn), serwisy społecznościowe (Facebook), platformy udostępniające filmy (Youtube).


Content marketing

  • kreujemy treści
  • uruchamiamy nowe kanały komunikacji
  • zarządzamy komunikacją w różnych kanałach

Nie ma mediów bez treści. A płatna reklama nie zawsze jest rozwiązaniem. Dlatego wartościowe treści powinny być częścią strategii PR i świadomego budowania wizerunku marki.

Tworzymy kanały komunikacji dla Ciebie (a w zasadzie dla Twoich klientów), albo wykorzystujemy te, które już masz (strony www, kanały w social media, landing page). I za każdym razem kreujemy na ich potrzeby odpowiednie treści. Poszukujemy takich form komunikacji z Twoimi odbiorcami, które będą dla nich najbardziej angażujące. Z troską o właściwe pozycjonowanie stron i serwisów (SEO).

Chcemy być we właściwym czasie i z odpowiednią treścią tam, gdzie Twoi klienci.


Influencer marketing

  • wybieramy celebrytów i influencerów adekwatnych dla marki
  • współpracujemy z wytypowanymi osobami

Rekomendacje i oceny innych użytkowników, wpływowych osób, celebrytów do rozpowszechnienia przekazu za pomocą mediów społecznościowych to jedna z form marketingu mająca wpływ na decyzje zakupowe i promocję marki wśród odbiorców.

Obejrzyjcie klip, w którym pokazujemy wybrane formy i rezultaty współpracy z influencerami na przykładach marek współpracujących z nami klientów.


Direct mail

  • projektujemy, drukujemy i dystrybuujemy

Nie samym digitalem żyje konsument. Dlatego planowanie działań z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji marketingowej ma głębokie uzasadnienie. Online i offline.

W tym kontekście direct mail – rozumiany jako gazetki, katalogi, listy czy próbki towarów dostarczane bezpośrednio do odbiorcy – to jedno z tych rozwiązań, którym można mile zaskoczyć swoich klientów (bo nawet kupujący online twierdzą w badaniach, że miło byłoby dostać papierowy katalog z ofertą e-sklepu).

Potrafimy zaprojektować, wydrukować i rozdystrybuować materiały promocyjne.

Przeczytaj, co przygotowaliśmy w ramach działań direct mail dla Bank BPS.  Czytaj więcej