OFERTA
Narzędzia
Eventy i wydarzenia
- organizujemy spotkania lokalne
- organizujemy wyjazdy zagraniczne
- prowadzimy imprezy offline, online i hybrydowe
Event rozumiany jako atrakcyjne spotkanie grupy osób (klientów, interesariuszy) może być finałem, albo początkiem działań PR. Albo rodzajem przerywnika w trakcie dłuższego, wielomiesięcznego programu.
Marketing potrzebuje wielu różnych wydarzeń: indywidualnych i grupowych szkoleń lub konferencji, wydarzeń online lub hybrydowych, lokalnych spotkań prasowych lub wyjazdów zagranicznych, albo eventów realizowanych w trakcie innych, większych eventów (np. podczas koncertów muzycznych). Firmy potrzebują imprez służących integracji i motywacji pracowników. Przećwiczyliśmy wszystkie te wydarzenia.
Materiały wideo
- piszemy scenariusze i reżyserujemy
- nagrywamy i montujemy
Wideo stało się w marketingu bardzo popularne. Ma status najbardziej angażującego, a jednocześnie medium łatwego w odbiorze dla konsumenta. Za pomocą obrazu możesz edukować, sprzedać produkt albo usługę, ale również przyciągnąć do swojej organizacji potencjalnych pracowników.
Do nas należy napisanie scenariusza, reżyseria, przygotowanie planu, nagranie, a następnie profesjonalny montaż.
Jesteśmy przekonani, że większość projektów – szczególnie tych tworzonych na potrzeby social media – nie wymaga rozbudowanych ekip filmowych. I może dlatego tworzymy materiały wideo często, szybko, mieszcząc się w waszych budżetach.
Przykładowe realizacje:
Materiały graficzne
- projektujemy banery, e-booki, foldery, identyfikacje wizualne, infografiki, reklamy, raporty
Nie ma marketingu bez obrazu. Słowa potrzebują oprawy. Jednocześnie jeden dobry obraz przemawia skuteczniej od wielu słów.
Dlatego banery, e-booki, foldery, identyfikacje wizualne, infografiki, reklamy czy raporty (np. raporty ESG) w pracy agencji PR to niezbędnik. Materiał graficzny, podobnie jak treść, musi być dopasowany do lokalizacji, czyli miejsca, w którym zamierzamy go osadzić. A zatem inaczej opracujemy go na platformę społecznościową, inaczej do druku. Trzeba wiedzieć jak dopasować się do wymagań technicznych medium, a przede wszystkim do oczekiwań odbiorcy komunikacji.
Copywriting
- przygotowujemy treści wspierające sprzedaż
Treści, które tworzymy na potrzeby Twoich działań public relations czy promocyjnych mają różne zastosowanie. Inaczej zatem tworzymy treści przeznaczone dla redakcji prasowych, a inaczej dla działań SEO, czy z myślą o wsparciu sprzedaży. I przede wszystkim to w tym ostatnim wypadku mówimy o copywritingu.
Copywriting powinien mieć walor perswazyjności, ponieważ ma skłonić odbiorcę do określonej reakcji, np. wysłania formularza z pożądanymi przez nas danymi, czy też – po prostu – skłonić do zakupu Twojego produktu lub usługi.
Oto przykład:

Podcasty
- produkujemy treści B2B i B2C
- umieszczamy na popularnych platformach
- promujemy
Podcasty, czyli odcinkowe audycje dźwiękowe – podobnie jak wideo – są dziennikarskim i marketingowym fenomenem ostatnich kilku lat. Ich popularność napędzają zarówno urządzenia mobilne, jak i social media. Forma podcastu, rozmowa co najmniej dwóch osób, pozwala w stosunkowo krótkim czasie na pogłębioną analizę pożądanego tematu. W ten sposób można kreować Twoich ekspertów, a jednocześnie rozbudowywać kompetencyjny wizerunek organizacji.
Dobrze zaprojektowane podcasty, które trafnie identyfikują nośne społecznie tematy, mają zagwarantowane rzesze wiernych słuchaczy.
Tutaj możesz posłuchać podcastów, które wyprodukowaliśmy – wspólnie z Pawłem Oksanowiczem – dla Bibby Financial Services.
Webinary
- piszemy scenariusze
- zapraszamy gości
- wybieramy platformy i prowadzimy webinary
Czy webinar jest w stanie zastąpić wydarzenie na żywo? Doświadczenia pandemii COVID-19 pokazały, że spotkania online mogą z sukcesem przejąć rolę spotkań offline.
Atrakcyjne tematy, w połączeniu z atrakcyjnymi wizualizacjami (prezentacjami) i dobrą historią potrafią zebrać tłumy przed ekranami. Dla Ciebie to okazja do kreowania wizerunku organizacji, utrwalania jej brandingu oraz kompetencji ekspertów.
Z naszej strony dołączymy doświadczenie w pracy z narzędziami takimi jak Zoom, ClickMeeting czy Hopin.
SEO
- typujemy słowa i frazy kluczowe
- tworzymy treści
- monitorujemy
To SEO or not to SEO? Na to pytanie odpowiedź może być tylko jedna: dobrze wykonana optymalizacja SEO (search engine optimization) to bardzo skuteczny sposób na ściągnięcie większego ruchu na stronę i wypozycjonowanie marki wysoko w wynikach wyszukiwania.
Na pokładzie agencji mamy specjalistów od SEO z dużym doświadczeniem i świetnymi wynikami. Pomożemy Ci zoptymalizować nie tylko treści na stronie, ale również podpowiemy, jak poprawić aspekty technicznie Twojej witryny w taki sposób, aby roboty Google dobrze oceniały Twój serwis jako całość.
Nasi copywriterzy – wspomagani narzędziami takimi jak Senuto czy Semrush – zaproponują najlepsze słowa kluczowe, a także zaplanuję i napiszą content, który pozwoli Ci wyróżnić się w wynikach wyszukiwania.
Serwisy korporacyjne
- tworzymy projekty
- wdrażamy serwisy
- uruchamiamy formularze kontaktowe i systemy płatności
Wizerunek marki kreuje jej serwis korporacyjny w takim samym stopniu, jak jej produkty i usługi, czy właściciele albo osoby z zarządu. Innymi słowy strona internetowa, czy też landing page są artykułem pierwszej potrzeby. U nas mamy go na stanie.
M.in. te serwisy powstały u nas:
Formaty reklamowe
- tworzymy kreacje online i offline
- umieszczamy w adekwatnych kanałach
- mierzymy skuteczność
Kreowanie wizerunku, czy generalnie PR od czasu do czasu potrzebuje też dobrych wizualizacji, m.in. w postaci reklam. Profesjonalnie przygotowujemy materiały reklamowe do użytku online, jak i offline, czyli do druku (np. w działaniach typu direct mail).
W tym miejscu możesz zobaczyć nasze propozycje online przygotowanych dla Bibby Financial Services.