Narzędzia

Eventy i wydarzenia

Event rozumiany jako atrakcyjne spotkanie grupy osób (klientów, interesariuszy) może być finałem, albo początkiem działań PR. Albo rodzajem przerywnika w trakcie dłuższego, wielomiesięcznego programu.

Marketing potrzebuje wielu różnych wydarzeń: indywidualnych i grupowych szkoleń lub konferencji, wydarzeń online lub hybrydowych, lokalnych spotkań prasowych lub wyjazdów zagranicznych, albo eventów realizowanych w trakcie innych, większych eventów (np. podczas koncertów muzycznych). Firmy potrzebują imprez służących integracji i motywacji pracowników. Przećwiczyliśmy wszystkie te wydarzenia.


Materiały wideo

Wideo stało się w marketingu bardzo popularne. Ma status najbardziej angażująco, a jednocześnie medium łatwego w odbiorze dla konsumenta. Za pomocą obrazu możesz edukować, sprzedać produkt albo usługę, ale również przyciągnąć do swojej organizacji potencjalnych pracowników.

Do nas należy napisanie scenariusza, reżyseria, przygotowanie planu, nagranie, a następnie profesjonalny montaż.

Jesteśmy przekonani, że większość projektów – szczególnie tych tworzonych na potrzeby social media – nie wymaga rozbudowanych ekip filmowych. I może dlatego tworzymy materiały wideo często, szybko, mieszcząc się w waszych budżetach.


Materiały graficzne

Nie ma marketingu bez obrazu. Słowa potrzebują oprawy. Jednocześnie jeden dobry obraz przemawia skuteczniej od wielu słów.

Dlatego banery, e-booki, foldery, identyfikacje wizualne, infografiki, reklamy czy raporty (np. raporty ESG) w pracy agencji PR to niezbędnik. Materiał graficzny, podobnie jak treść, musi być dopasowany do lokalizacji, czyli miejsca, w którym zamierzamy go osadzić. A zatem inaczej opracujemy go na platformę społecznościową, inaczej do druku. Trzeba wiedzieć jak dopasować się do wymagań technicznych medium, a przede wszystkim do oczekiwań odbiorcy komunikacji.


Copywriting

Treści, które tworzymy na potrzeby Twoich działań public relations czy promocyjnych mają różne zastosowanie. Inaczej zatem tworzymy treści przeznaczone dla redakcji prasowych, a inaczej dla działań SEO, czy z myślą o wsparciu sprzedaży. I przede wszystkim to w tym ostatnim wypadku mówimy o copywritingu.

Copywriting powinien mieć walor perswazyjności, ponieważ ma skłonić odbiorcę do określonej reakcji, np. wysłania formularza z pożądanymi przez nas danymi, czy też – po prostu – skłonić do zakupu Twojego produktu lub usługi.

Oto przykład:


Podcasty

Podcasty, czyli odcinkowe audycje dźwiękowe – podobnie jak wideo – są dziennikarskim i marketingowym fenomenem ostatnich kilku lat. Ich popularność napędzają zarówno urządzenia mobilne, jak i social media. Forma podcastu, rozmowa co najmniej dwóch osób, pozwala w stosunkowo krótkim czasie na pogłębioną analizę pożądanego tematu. W ten sposób można kreować Twoich ekspertów, a jednocześnie rozbudowywać kompetencyjny wizerunek organizacji.

Dobrze zaprojektowane podcasty, które trafnie identyfikują nośne społecznie tematy, mają zagwarantowane rzesze wiernych słuchaczy.

Tutaj możesz posłuchać podcastów, które wyprodukowaliśmy – wspólnie z Pawłem Oksanowiczem – dla Bibby Financial Services.


Webinary

Czy webinar jest w stanie zastąpić wydarzenie na żywo? Doświadczenia pandemii COVID-19 pokazały, że spotkania online mogą z sukcesem przejąć rolę spotkań offline.

Atrakcyjne tematy, w połączeniu z atrakcyjnymi wizualizacjami (prezentacjami) i dobrą historią potrafią zebrać tłumy przed ekranami. Dla Ciebie to okazja do kreowania wizerunku organizacji, utrwalania jej brandingu oraz kompetencji ekspertów.

Z naszej strony dołączymy doświadczenie w pracy z narzędziami takimi jak Zoom, ClickMeeting czy Hopin.


SEO

To SEO or not to SEO? Na to pytanie odpowiedź może być tylko jedna: dobrze wykonana optymalizacja SEO (search engine optimization) to bardzo skuteczny sposób na ściągnięcie większego ruchu na stronę i wypozycjonowanie marki wysoko w wynikach wyszukiwania.

Na pokładzie agencji mamy specjalistów od SEO z dużym doświadczeniem i świetnymi wynikami. Pomożemy Ci zoptymalizować nie tylko treści na stronie, ale również podpowiemy, jak poprawić aspekty technicznie Twojej witryny w taki sposób, aby roboty Google dobrze oceniały Twój serwis jako całość.

Nasi copywriterzy – wspomagani narzędziami takimi jak Senuto czy Semrush – zaproponują najlepsze słowa kluczowe, a także zaplanuję i napiszą content, który pozwoli Ci wyróżnić się w wynikach wyszukiwania.


Serwisy korporacyjne

Wizerunek marki kreuje jej serwis korporacyjny w takim samym stopniu, jak jej produkty i usługi, czy właściciele albo osoby z zarządu. Innymi słowy strona internetowa, czy też landing page są artykułem pierwszej potrzeby. U nas mamy go na stanie.

Te serwisy powstały u nas:

Inter Fleet, Aeroklub Włocławski, Restauracja Patataj


Formaty reklamowe

Kreowanie wizerunku, czy generalnie PR od czasu do czasu potrzebuje też dobrych wizualizacji, m.in. w postaci reklam. Profesjonalnie przygotowujemy materiały reklamowe do użytku online, jak i offline, czyli do druku (np. w działaniach typu direct mail).

W tym miejscu możesz zobaczyć nasze propozycje online przygotowanych dla Bibby Financial Services.