Uporządkowali w naszym fintechu kluczowe kwestie w obszarze komunikacji PR-owej, a na co dzień, wspólnie z nami – skutecznie czynią nas przedmiotem zainteresowania potencjalnych klientów.

Aleksander Widera
Pomysłodawca i prezes Kredytmarket.com

Wartościowi w planowaniu i skuteczni w egzekucji. Pracujemy z agencją Futurama (posługującą się obecnie marką Human Signs) zarówno w zakresie media relations, jak i szeroko rozumianej komunikacji marketingowej (teksty SEO, treści newsletterów do sieci handlowej, social media). Zrealizowaliśmy wspólnie również kilka wydarzeń merytorycznych.

Barbara Dzida
Dyrektor marketingu Bibby Financial Services

Doceniamy szeroką wiedzę konsultantów Futuramy (posługującą się obecnie marką Human Signs) na temat rynku handlu detalicznego, oraz ich skuteczność w działaniach media relations.W codziennej pracy wykazują się kreatywnością, proaktywnie wychodzą z pomysłami, a kiedy trzeba – elastycznie dopasowują się do naszych oczekiwań.

Krzysztof Szultka
Dyrektor marketingu POLOmarket

Na czas współpracy z Futuramą (posługującą się obecnie marką Human Signs) przypadały szczególnie istotne dla banku wydarzenia: zmiana strategii, stworzenie nowej linii biznesowej Consumer Finance, powstanie sieci franczyzowej, rebranding i wprowadzenie nowej marki na rynek. Każde z tych wydarzeń wymagało odpowiednich działań PR. Z satysfakcją i zadowoleniem stwierdzam, że agencja za każdym razem stawała na wysokości zadania.

Maciej Pichlak
Dyrektor marketingu Nest Bank

Wspólnie opracowaliśmy i wdrożyliśmy działania związane z 25 leciem naszej firmy. Zawsze mogliśmy liczyć na duże zaangażowanie i profesjonalizm, zarówno w działaniach PR jak i employer branding.
Paulina Kosztowska

Menedżer ds. marketingu
Jungheinrich Polska

Współpracowaliśmy blisko 8 lat, zarówno w segmencie „Tabelware” oraz „Bathroom&Wellness”. Pracę konsultantów agencji Konkret PR (posługującą się obecnie marką Human Signs) oceniamy na wysokim poziomie. We wszystkich działaniach podejmowanych na rzecz Villeroy&Boch wykazywali się inicjatywą, zaangażowaniem, a przede wszystkim skutecznością.

Wojciech Tomasik,
Country Manager Bathroom&Wellness
Villeroy&Boch Polska

W trakcie trwania współpracy agencja Konkret PR (posługującą się obecnie marką Human Signs) była odpowiedzialna za przygotowanie i realizację strategii komunikacji, działania z zakresu PR korporacyjnego oraz prowadzenie działań Media i Community Relations. Profesjonalne oraz elastyczne podejście do prowadzonych, działań, znajomość rynku mediów i specyfiki branży farmaceutycznej, pozwalają mi ocenić współpracę na bardzo wysokim poziomie.

Paweł Miśkiewicz, General Manager Genzyme NCE

W czasie trwania współpracy agencja Konkret PR (posługującą się obecnie marką Human Signs) była odpowiedzialna za przygotowanie i realizację strategii komunikacji, działania z zakresu PR Produktowego oraz prowadzenie działań Media Relations. Profesjonalne podejście do prowadzonych działań, znajomość rynku mediów i specyfiki branży pozwalają mi ocenić współpracę na bardzo wysokim poziomie.

Danuta Borowska, dyrektor ds. handlowych, Victus-Emak Sp. z o.o.

Od 11 lat agencja Konkret PR (posługującą się obecnie marką Human Signs) jest odpowiedzialna za przygotowanie i realizację strategii komunikacji, działania z zakresu PR korporacyjnego oraz prowadzenie działań Media Relations zarówno dla Stena Line Polska jak i Szwecji. To prawdziwi profesjonaliści, znają rynek mediów i specyfikę branży turystycznej.

Agnieszka Zembrzycka-Kwiatkowska, Rzecznik Prasowy Stena Line

Dzięki współpracy z agencją Konkret PR (posługującą się obecnie marką Human Signs) otwarcie naszego salonu było prawdziwym sukcesem medialnym.

Marcin Dąbrowski, Wiceprezes, Dyrektor zarządzający w Aston Martin Warszawa

Przez ponad 5 lat agencja Konkret PR (posługującą się obecnie marką Human Signs) była odpowiedzialna za prowadzenie działań doradczych, w tym wizerunkowych, komunikacyjnych i marketingowych dla dwóch inwestycji biurowych. Znajomość specyfiki branży nieruchomościowej oraz rynku mediów to tylko jeden z atutów świadczących o profesjonalizmie agencji.

Izabela Kapil, Vice President w firmie Heitman Financial

Otrzymaliśmy niezastąpione wsparcie, zarówno strategiczne, jak i operacyjne dla naszych działań PR. Wykorzystano wszystkie sposobności do zaprezentowania naszych marek jako eksperta w dziedzinie bezpieczeństwa przewożenia dzieci. Równie znakomicie odnaleźliśmy się w działaniach związanych z promocją naszych kolekcji fashion. Dzisiejsze wysokie pozycjonowanie się marki CYBEX w segmencie branży dziecięcej to z całą pewnością ogromna zasługa agencji Konkret PR (posługującą się obecnie marką Human Signs).

Paweł Palmowski, Country Manager w Cybex GmbH.