CYBEX – działania wizerunkowe

Obszary działań:

event / media relations / social media / influencer marketing

O kliencie:

CYBEX to niemiecki producent produktów dla dzieci i niemowląt: wózków, fotelików samochodowych, nosideł i mebli.

Zadanie:

Budowanie wizerunku i rozpoznawalności marki na polskim rynku wokół jej głównych atrybutów: innowacyjności, designu i funkcjonalności. Wprowadzanie na polski rynek nowych produktów.

Rozwiązanie:

Media relations – współpracy z dziennikarzami z tytułów prasowych oraz serwisów on-line. Proponowane działania obejmowały prowadzenie biura prasowego, jak i niestandardowe aktywności np. press-toury i testy nowych produktów.

Influencer marketingu – współpraca z influencerami oraz bloggerami.

Organizacja eventów – premier nowych produktów, wydarzeń edukacyjnych nt. bezpieczeństwa dzieci oraz pokazów mody.

Prowadzenie i obsługa showroomu – aby umożliwić dziennikarzom, fotografom, stylistom i bloggerom bezpośredni kontakt z produktami Cybex oraz ich testowanie.

Efekty:

Marka Cybex stała się jedną z najlepiej rozpoznawalnych na rynku parentingowym, a także ekspertem w dziedzinie bezpieczeństwa.

Nasza współpraca z wieloma wysokozasięgowymi influencerami i bloggerami uczyniła markę Cybex rozpoznawalną i najchętniej pokazywaną w polskiej bloggosferze parentingowej. Opublikowano setki artykułów i informacji w mediach parentingowych, moto, fashion, tech, tytułach opiniotwórczych i innych.

Kiedy:

2017-2022