Euroloan – konkurs

Obszary działań:

event / landing page / social media / reklama

O kliencie:

Mash Group to fintech z Finlandii, działający przez kilka lat w Szwecji, Polsce, Hiszpanii i Luksemburgu. Oferował głównie pożyczki w formie limitu odnawialnego, zarówno on-line, jak i poprzez sieć pośredników, pod marką Euroloan.

Zadanie:

Wzrost rozpoznawalności marki Euroloan w jednej z grup potencjalnych klientów, osób określanych jako zaradne, kreatywne, z określonym hobby.

Rozwiązanie:

Konkurs „Majsterkowanie z Euroloan” (wpisujący się w coraz bardziej popularny ruch DIY /ang. do it yourself/, idący w parze z up-cyclingiem, ekologią i zero waste), do udziału w którym zaprosili internautów członkowie jury o statusie influencerów.

Jury konkursu w osobach influencerów: Katarzyny Ogórek, autorka największego i najpopularniejszego bloga DIY w Polsce www.twojediy.pl, Dariusza Wardziaka, m.in. współprowadzącego program „Dorota was urządzi” oraz Łukasza Więcka, autora największego polskiego portalu dla majsterkowiczów www.majsterkowo.pl.

Landing page www.majsterkowaniezeuroloan.pl, gdzie uczestnicy wgrywali zdjęcia wykonanych samodzielnie przedmiotów; poprzez stronę odbywało się również głosowanie Internautów na najciekawszą pracę.

Efekty:

  • 447 prac zgłoszonych w konkursie.
  • Ponad 60 tys. wejść na stronę konkursową.
  • 38 tys. głosów oddanych łącznie na wszystkie zgłoszone prace.

Kiedy:

2018