Obszary działań:
event / landing page / social media / reklama
O kliencie:
Mash Group to fintech z Finlandii, działający przez kilka lat w Szwecji, Polsce, Hiszpanii i Luksemburgu. Oferował głównie pożyczki w formie limitu odnawialnego, zarówno on-line, jak i poprzez sieć pośredników, pod marką Euroloan.
Zadanie:
Wzrost rozpoznawalności marki Euroloan w jednej z grup potencjalnych klientów, osób określanych jako zaradne, kreatywne, z określonym hobby.
Rozwiązanie:
Konkurs „Majsterkowanie z Euroloan” (wpisujący się w coraz bardziej popularny ruch DIY /ang. do it yourself/, idący w parze z up-cyclingiem, ekologią i zero waste), do udziału w którym zaprosili internautów członkowie jury o statusie influencerów.
Jury konkursu w osobach influencerów: Katarzyny Ogórek, autorka największego i najpopularniejszego bloga DIY w Polsce www.twojediy.pl, Dariusza Wardziaka, m.in. współprowadzącego program „Dorota was urządzi” oraz Łukasza Więcka, autora największego polskiego portalu dla majsterkowiczów www.majsterkowo.pl.
Landing page www.majsterkowaniezeuroloan.pl, gdzie uczestnicy wgrywali zdjęcia wykonanych samodzielnie przedmiotów; poprzez stronę odbywało się również głosowanie Internautów na najciekawszą pracę.
Efekty:
- 447 prac zgłoszonych w konkursie.
- Ponad 60 tys. wejść na stronę konkursową.
- 38 tys. głosów oddanych łącznie na wszystkie zgłoszone prace.
Kiedy:
2018