Marynarska Business Park – działania wizerunkowe

Obszary działań:

event / branding / media relations / social media

O kliencie:

Marynarska Business Park (MBP) to kompleks budynków biurowych, zlokalizowanych na Służewcu Przemysłowym przy ulicy Taśmowej 7 – własność Heitman European PropertyPartners IV.

Zadanie:

Wykreowanie wizerunku kompleksu Marynarska Business Park jako miejsca przyjaznego najemcom.

Rozwiązanie:

Bookcrossing czyli „wymiennik książek”  zaproponowaliśmy wykorzystanie wolnej powierzchni na parterze jednego z budynków dla promocji czytelnictwa i idei wymiany książek wśród pracowników MBP. Przygotowaliśmy regulamin korzystania z „wymiennika książek”, branding, exlibris.

Newsletter Marynarska Depesza do kontaktów z najemcami MBP, który informował o „wymienniku” i powiązanych z nim wydarzeniach.

Efekty:

Funkcjonowanie „wymiennika” relacjonowały media online i offline.

Kompleks Marynarska Business Park stał się czymś więcej niż tylko miejscem do pracy: pomysł trafił w gusta najemców, osoby pracujące w Marynarska Business Park zaangażowały się w tworzenie „wymiennika książek”, przestrzeń była wykorzystywana również jako dodatkowe miejsce spotkań biznesowych i roboczych.

Bookcrossing działał przez 12 miesięcy. Po jego zamknięciu (w związku z wynajmem powierzchni, w której funkcjonował) książki oraz wyposażenie zostały przekazane do Domu Kultury „KADR”, wzbogacając Miejsce Aktywności Lokalnej.

Kiedy:

2017-2018