Stena Line – wzmocnienie wizerunku

Obszary działań:

event / media relations / social media / influencer marketing

O kliencie:

Stena Line jest szwedzkim przedsiębiorstwem promowym, z siedzibą w Göteborgu. Operuje na 19 trasach łączących 9 krajów, eksploatuje 36 promów. W Polsce działa od ponad dwóch dekad. Promy z charakterystycznym czerwonym kominem łączą Gdynię z Karlskroną w południowej Szwecji.

Zadanie:

Wzmocnienie wizerunku i rozpoznawalności firmy w grupie docelowych klientów, a także promocja Szwecji, jako ciekawego celu wakacyjnych podróży.

Rozwiązanie:

Regularne study toury dla dziennikarzy, blogerów, influencerów.

Regularne media relations. Organizacji wydarzeń specjalnych

Efekty:

W ciągu roku w mediach ukazało się ok. 2000 publikacji w 90 proc. o neutralnym i pozytywnym wydźwięku.

Kiedy:

2011/2021