Raport: Agencje Public Relations 2023 wg MMP
W 12 na 18 ocenianych obszarów agencja Human Signs wypadła lepiej niż rok wcześniej. W 16 osiągnęła oceny wyraźnie powyżej średniej dla badanych agencji. Według redakcji „Media Marketing Polska” agencja Human Signs dostała łącznie aż 98,9 pkt. Żadna inna agencja nie zdobyła tylu punktów, również te w tym roku wyróżnione.
Jak podkreśla redakcja, raport jest przede wszystkim oceną satysfakcji klientów ze współpracy z agencją. W tym kontekście Human Signs wypadła po prostu znakomicie, otrzymując najwyższe noty spośród wszystkich badanych spółek. Organizacja lub instytucja obsługiwana przez agencję mogła wystawić jej maksymalnie ocenę 6 za dany obszar współpracy, a oceniała ich łącznie 18.
W skali od 1 do 6 oceniane były dwie kategorie wskaźników. Pierwsza składał się z sześciu obszarów dotyczących jakości współpracy i podstawowych narzędzi PR (np. strategia). A druga kategoria wskaźników, składająca się z dwunastu obszarów, odnosiła się do efektywności, jakości i profesjonalizmu pracy agencji (np.: „działania i kampanie PR realizowane przez agencję są skuteczne”).
Wyższych ocen od Human Signs nie dostały wyróżnione w tym roku przez redakcję MMP agencje Dfusion Communication (w kategorii agencji małych i średnich) oraz Hill&Knowlton Strategies (w kategorii agencji dużych). Pierwsza zebrała łącznie 92,7 pkt. a druga 93,2 pkt. za wszystkie podlegające ocenie obszary.
Agencja Human Signs uzyskała rewelacyjne wyniki w badaniu klienckim, zarówno na wymiarach ogólnych, jak i szczegółowych
– komentuje Media Marketing Polska wspólnie z IRCenter.
Zestawienie oceń Human Signs oraz Dfusion Communication i Hill&Knowlton Strategies.
We wszystkich badanych obszarach klienci Human Signs wystawili agencji oceny wyższe, niż oceny przyznane przez klientów Dfusion Communication i Hill&Knowlton Strategies (z jednym wyjątkiem: Dfusion Communication otrzymała ocenę o 0,1 wyższą od Human Signs za obszar: „oferuje kompleksową usługę w środowisku digital”).