Raport: Agencje Public Relations 2025 wg MMP

23 września, 2025

Wysoka satysfakcja

Klienci pracujący z agencją Human Signs najwyżej – czyli na 5 – ocenili ją za standard obsługi, przestrzeganie zasad etyki zawodowej oraz zrozumienie polityki działania i kultury organizacyjnej klienta. Również najwyższą możliwą ocenę agencja otrzymała za „sprawne reagowanie na pojawiające się zagrożenia mogące prowadzić do wystąpienia sytuacji kryzysowej”. Agencja zdobyła więc aż cztery piątki.

Jednocześnie w dziesięciu spośród ocenianych wskaźników Human Signs osiągnęła wyniki powyżej średniej (badano 24 agencje).

Nagrodzona tytułem „Agencji PR Roku” firma Komunikacja Plus otrzymała jedną najwyższą ocenę – za „przestrzeganie zasad etyki zawodowej”. Powyżej średniej miała łącznie, podobnie jak Human Signs, dziesięć wskaźników.

Specjalne wyróżnienie „Ulubieńca klientów” zdobyła agencja MSL, która otrzymała aż dziesięć piątek i wszystkie oceny powyżej średniej!

Human Signs była badana pod kątem satysfakcji ze współpracy po raz czwarty. Dla redakcji „Media Marketing Polska” był to z kolei ósmy „Raport Agencje Public Relations”, w tym roku przeprowadzony według nowej metodologii. Między innymi zmieniono skalę ocen – zamiast od 1 do 6 teraz wynosi od 1 do 5. Redakcja zawęziła też listę wskaźników podlegających ocenie i po raz pierwszy odeszła od przyznawania wyróżnień w dwóch kategoriach: „agencji dużych” oraz „agencji małych i średnich”.

Badanie przygotowała i przeprowadziła firma Minds & Roses.