Zmiany w zespole
Do zespołu Human Signs dołączyła w październiku Iga Kołacz. Odpowiada za projekty realizowane dla klientów z branży finansowej.
Do agencji PR i komunikacji marketingowej Human Signs dołączyła Iga Kołacz obejmując stanowisko account managera w dziale Finance & FinTech. Do jej zadań należy m.in. stały kontakt z klientami, planowanie i realizacja działań PR, udział w budowaniu taktycznych i strategicznych rozwiązań komunikacyjnych.
Iga Kołacz ma kilkunastoletnie doświadczenie pracy w mediach. Od 2022 roku realizuje dla klientów biznesowych projekty content writingu i UX writingu. Jako editor-in-chief prowadzi również serwis Startup Poland Standardy poświęcony dobrym standardom na rynku venture capital. Jest autorką branżowych raportów analizujących zmiany na rynkach VC i reklamy. Wcześniej prowadziła sekcję Magazyn w serwisie biznesowo-technologicznym INNPoland.pl. W latach 2014-2021 jako dziennikarka magazynu „Press” i „Presserwisu” specjalizowała się w tematyce reklamy, marketingu i PR. Przez blisko pięć lat (2010-2014) była reporterką, wydawczynią i prezenterką telewizji lokalnej.